Končno smo uredili vse potrebno, da imamo lasten klici center v podjetju. Odpovedali smo sodelovanje z zunanjim centrom, ki nam je tudi poslal vse podatke od tem, kar so naredili, da lahko nadaljujemo delo od tam, ker so oni zaključili, preden so predali delo. Štiri nova dekleta so se zelo dobro uvedle in so pripravljene na samostojno delo, klicni center je pa tudi na sveže urejen in oddaja pozitivno energijo za delo.
Jaz in sodelavka bova za zdaj odgovorni, da bo klicni center deloval najboljše. Ko pa se bo ena od referentk izkazala za najboljšo in tudi perspektivno jo bomo povišali v vodjo. Malo se mi že svita, katera bo to, ampak dokler se ne bo res izrazito izkazala v tej smeri, bom tiho. Sicer je še dosti časa. V nobenem primeru, se to pred iztekom treh mesecev ne bo zgodilo, ne glede na situacijo.
Kot smo predvideli, se je res v dveh mesecih promet zelo, izboljšal, redne stranke so zelo zadovoljne in opravljajo še večje nakupe kot prej. Predvidevamo, da bo takih strank vedno več, s katerimi bo lahko klicni center mesečno kontaktiral in zanje skrbel. Trenutno tudi pripravljamo klub stalnih strank s posebnimi cenami. Načeloma bo šla prva informacija do stalnih strank kar preko elektronskega sporočila, kakšen dan po tem, pa jih bo klicni center poklical in preveril, ali so prejele vse informacije.
Ker vseeno ni dovolj dela preko klicev za zdaj, bosta dve dekleti prevzeli tudi pomoč pri nakupih preko klepetalnikov na spletni strani. V tem trenutku imata le dve dekleti klicnega dela za osem ur, ostali dve pa za približno štiri ure. Sčasoma bo zagotovo tega dela vedno več in seveda bomo zaposlili še kakšno osebo, ki se jim bo pridružila, v osnovi pa je to klicni center, ki bi moral vzdržati nekje tri do šest mesecev do naslednje spremembe.