S prijateljico sva se odločili, da v centru Ljubljane postaviva kotiček, kjer se bodo mimoidoči lahko fotografirali. Poimenovali ga bova foto stojnica. Ljubljana se je v preteklih letih drastično razvila predvsem na področju turizma. Turizem ima mnoge pozitivne učinke, veča promet v gostinjstvu in zagotavlja dobiček trgovinicam ob reki Ljubljanici. Ampak ne glede na pozitivno plat ima tudi negativne vidike, kot je npr. gentrifikacija mesta, višanje cene stanovanj in ostalih dobrin nasploh. S kolegico sva se tako odločili, da bo najina foto stojnica odražala dualnost turističnega fenomena mesta Ljubljana.
Ko so se ljudje ustavili pri najnem kotičku so si lahko pred fotografiranjem prebrali nekaj o prej omenjenih dobrih in slabih straneh turizma ter načinih kako lahko svoje turistično početje spremenijo na način, da ne bo škodila lokalnem okolju. Foto stojnica je tako postala pravi mali aktivistični projekt z ozaveščevalno noto. Poleg fotografiranja sva turistom in turistkam ponudili pamflet, na katerem je bil zapisan kratek vodič za t. i. “drugačno” dopustovanje. Eno izmed osrednjih pravil je, da si, preden se podaš v določeno mesto na dopust, vzameš čas in ugotoviš na kakšen način lahko prispevaš k lokalni skupnosti. Morda se lahko za kakšen dan ustaviš v zavetišču in pomagaš zaposlenim, pomagaš dobrodelnim organizacijam, sodeluješ pri kuhanju obrokov za tiste, ki jih potrebujejo. Načinov je mnogo in v mnogih primerih lahko informacije poiščemo na spletu oz. si pomagamo z družbeno-medijskimi platformami. Obstajajo skupine na teh platformah, kjer lahko ponudimo svojo pomoč in tako v zameno za svoja dejanja dobimo zastonj prenočišče pri kakšni družini.
Takšna oblika turizma se bistveno razlikuje od turizma, ki je danes pretežno uveljavljen. Najina foto stojnica bi pomagala osvetliti ravno ta vidik. Meniva, da lahko skozi takšne majhne akcije pomembno prispevamo k percepciji posameznikov in posameznic. Morda to ne pomeni, da bodo svoja dejanja spremenili v trenutku, je pa takšna akcija morda prispevala k temu, da se je v njih sproži nek miselni proces, ki bo nekega dne dejansko privedel do drugačnega vedenja. To bo počela foto stojnica.